Feestjes, eten en veel genieten - Reisverslag uit Malta, Malta van Inge Slokkers - WaarBenJij.nu Feestjes, eten en veel genieten - Reisverslag uit Malta, Malta van Inge Slokkers - WaarBenJij.nu

Feestjes, eten en veel genieten

Blijf op de hoogte en volg Inge

03 Juni 2016 | Malta, Malta

Lieve Allemaal,

Ondertussen zijn we al aan het einde van onze 14e week stage van de 24 weken. Dus je ziet het goed, we zijn over de helft!
Wat is dat een super fijn gevoel, we mogen gaan aftellen!

8 mei zijn we met zn 4e uiteten geweest bij Raffael, Kelly haar oom wilde ons graag 'mee' uiteten nemen en omdat dit een van de weinige dagen was dat we allemaal vrij waren, hebben we het ervan genomen. Super lief dat we uit eten mochten.

Op zondag 15 mei ben ik samen met Lufthanya naar HoliMalta geweest. Het was een festival gebasseerd op de Holi feesten in India. Lufthanya moest 's middags nog werken waardoor wij later aankwamen. Dit was wel heel leuk want iedereen was al gekleurd en wij waren nog wit. Nou dat hadden we geweten ook. Er kwam iemand naar me toe en zei: Je hebt een leuk shirt maar hij is wit, en poef een hele hand vol met groene poeder vloog over mij heen. Deze man/jongen zijn we de rest van de dag tegen gekomen en hij heeft denk ik wel 4 zakjes over ons heen gegooid. Het was een super leuk feest en ik ben blij dat we zijn gegaan!

Het weekend erna ben ik samen met Kelly en Inge een dagje naar het strand geweest. Het weer word hier steeds beter en daar moeten we van genieten toch?
'S avonds was in Nederland de BBQ van m'n oom en tante, en wat baalde ik dat ik daar al 2 jaar op rij niet bij kon zijn.
Gelukkig zijn we naar het Nutella Festival geweest. Echt leuk om te zien dat ze er echt alles van kunnen maken, van Ravioli en Hamburgers (donutbroodje, fruit en een nutella burger) tot aan brownies, taart en natuurlijk Crepes. Wat was het lekker!

24 mei waren we al weer 3 maanden op Malta en dat moesten we vieren;) Lufthanya en ik zijn Sushi gaan eten. We hebben zo lekker gegeten en lekker veel gekletst.

Afgelopen vrijdag ben ik weer eens mee uitgeweest met Inge en Kelly.
Zaterdag ben ik met Inge naar het strand geweest nadat we hadden uitgeslapen. Zondag ben ik samen met Kelly naar het marktje geweest bij Corinthia, er was een weekend vol met evenementen want het was Summer at St. George Bay. Daarna zijn we ook op het strandje gaan liggen. Lekker genieten van het heerlijke weer.

Maandag ben ik met Kelly uit werk nog naar het strandje geweest tot half 7. Dinsdag en woensdag was het ook hier "slecht" weer, met veel wind en bewolking en ja ook miezer :P
Gisteren en vandaag is het weer super lekker, de termometer tikte vanochtend om 8 uur al de 21 graden aan en staat nu 13.14 op 28 graden. Dit weekend maar weer gaan genieten van de zon want heel veel plannen hebben we nog niet.

en owja mijn stage, daar gaat nog steeds alles goed mee. Ik ben en word steeds drukker en krijg steeds meer verantwoording. Ook kreeg ik te horen dat Krista begin september pas terug komt van haar zwangerschaps verlof en dat betekend dat ik tot het einde van mijn stage het werk mag en kan doen wat ik nu doe.
Graziella baalde al dat ik 2 weken voor Krista terug komt weg ga want dat betekend dat ze 2 weken alles in haar eentje moet doen.
Het is een fijn gevoel dat ze me ook echt nodig hebben en blij zijn dat ik er ben.

Eerlijk is eerlijk, de weken vliegen voorbij en ergens vind ik het ook jammer.
Lufthanya en ik hebben een lijstje (collage) gemaakt met alles wat we nog willen zien en dat is toch nog best veel.
Ook komt er nog super veel visite, Mama en Marian 18 juni, Lufthanya haar ouders 9 juli, Jim 13 juli en m'n lieve vriendinnetjes 23 juli.

Dit betekend dat we nog ongeveer 45 dagen 'alleen' op Malta zijn.
Wanneer alle visite weg is, is het nog precies 2 weken voor we terug naar huis vliegen...


Dikke kus en knuffel uit het zonnige en hele warme Malta!

  • 24 Juni 2016 - 07:12

    Marijelle Krielen :

    Wat fijn om te lezen dat je het goed naar je zin hebt.
    Ja een hele boel leuke dingen moet je daar missen,
    maar dat neemt niet weg dat je er een super leuke tijd hebt.
    Dat is iets wat je erg goed doet. Ook goed verwend wordt je
    Zeker met iedereen die op bezoek komt.
    Dan kan je zien hoeveel deze mensen van jou houden
    Nou ik zou zeggen meisje geniet er van. Voor dat je
    het weet is deze mooie tijd voorbij en het weer is bij jou beter
    als hier in Nederland dus geniet van de zon en de warmte.
    Groetjes jaap,marijelle en fabrio krielen. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Vanwege mijn 6 maanden lange stage wil ik graag een reisverslag bijhouden!

Actief sinds 01 Maart 2016
Verslag gelezen: 460
Totaal aantal bezoekers 7928

Voorgaande reizen:

24 Februari 2016 - 24 Augustus 2016

Stage

Landen bezocht: